Mä olen vajaa 30-vuotias nainen. Mulla alkoi mielenkiintoinen matka, tai ainakin niin mä toivon. Haluan raportoida siitä johonkin, ja se jokin on tää blogi.

Mä tapasin S:n vajaa kuukausi sitten eräässä baarissa. Olin lähdössä kotiin mutta S pyysi mua sen ja seurueensa pöytään. Mä menin. Olin jo aiemmin katsellut että S oli ihan super hyvännäköinen.

Siinä me vietettiin ilta. Päädyttiin menemään sen luokse baarin jälkeen. Sillon ei ihmeitä vielä tapahtunut vaan jäin vain yöksi ja aamulla töihin.

Seuraavan kerran nähtiin viikko sitten. Olin S:n luona 3 päivää. Me naitiin ja juotiin. Siinä vaiheessa kelasin että unelmamies. Ei seurustelu mielessä tosin, mutta noin muuten. Seksi oli hyvää, se tykkää ryypätä ja teki mulle myös  ruokaa.

Mä oon aina tykännyt kipuilusta ja alistamisesta naimisen yhteydessä. Harvoin vaan on löytynyt miehiä jotka siitä innostuvat. S oli poikkeus.  Se rakastaa sitä että ottaa mua tukasta kiinni ja pakottaa sanomaan jotain. Tyylillä "Pyydä anteeks senkin pikkulutka!" Ja jos pullikoi niin you know, kipua tulee entistä enemmän etkä sä pääse helpolla.

Olin myös tänä viikonloppuna S:n luona. Taas kerran 3 päivää. Jälleen kerran me juotiin ja naitiin. Ainoa miinus on että seksiä ei ole ihan super paljoa. En tiiä vaikuttaako siihen se että S on 46. Toisaalta mua ei haittaa se, koska mulla on aina ollut pienehkö perverssio vanhempiin miehiin. Nyt viikonloppuna tilanne alkoi ja eskaloitua kunnolla. Alistaminen lähti aivan eri sfääreihin missä se oli ollut. Nyt jo piti kutsua herraksi tai masteriksi. Että mä nautin siitä koko rahan edestä. Kun mä mietinkin asiaa meen ihan kananlihalle.  Ei voi kun nauttia vaikka selkä on raavittu verille ja joka paikassa on kissan kokoisia mustelmia. Se vaan on mun juttu. Jotenkin tuntuu etten enää saa edes kiksejä normiseksistä. Ehkä mä oon jotenkin kipee sit.