Mä kävin T:n luona sitten perjantaina. Meillä oli periaatteessa ihan hauskaa. Juotiin kaljaa ja höpöteltiin. Lauantai aamuna mä sitten tosin sorruin panemaan sitä. Vähän tuli morkkis. No, mutta en varmaan enää aio nähdä sitä. Se oli vähän kuin jäähyväis pano.

Maanantaina mä menin sit S:lle.  Mä en alkuun ollut varma jäänkö sinne yöksi kun oli töitä tiistaina, mutta jäinhän mä sit kuitenkin. Vedin fiksuna tyttönä all nighterit kun en ollut varma heräänkö töihin kun otettiin vähän kaljaa. Meillä oli taas ihan mielettömän hauskaa. Juotiin kaljaa ja leikittiin. Taashan se meni siihen alistamis meininkeihin. Tällä kertaa se kyllä veti tukasta liian lujaa meinaan mulla alkoi lähteä tuppoja päästä. Pitää ehkä vähän himmailla. Ainiin ja nännit oli taas ihan ruvella. Pitää ehkä keksiä jotain muuta koska se on jotain kamalaa että pelkkä paidan kosketus tuntuu hirveenä kipuaaltona nänneisä. Oh well.

S myös haluais että mä alistaisit sitä. Se kutsui mua mm. rehtorittareksi ja valtiattareksi. Ei kyllä jotenkin toimi. Mulla alkaa pokka pettämään kun toinen niin tavallaan teennäisesti on että "Anteeksi valtiatar, rankaise mua".  Mut mä lupasin että joku ilta otetaan tunnin sessio että mä alistan sitä. Kai se pitää olla kaikelle avoin ja ehkä mä saan siitä itsekin jotain. Who knows. Mä mietin jo itselleni nimenkin. Madam. En viel tiedä miltä se kuulostaa mun korvaan mutta pian sen näkee. S siis tulee mun luo huomenna. Katotaan miten meikä likan käy :)